dinsdag 5 februari 2013

My trip to New York


Eindelijk, ik ben klaar met alle foto's te uploaden op blogger! Ik doe nu het reisverslag + de foto's van New York. Een andere keer doe ik de foto's & het verslagje van Florida. Anders wordt het artikel iets te lang denk ik! Ik waarschuw alvast dat het veel foto's zijn!

Enjoy!


 Dag 1 :
Hier zaten we 9 uur in een vliegtuig. I hate it so much.

Nou, we zijn bijna op de helft!

Hier waren we al aangekomen in ons hotel. En dit was het uitzicht!
 

 Met mijn toepasselijke New York shirtje! (van de NewYorker trouwens)

Eventjes alles gaan bekijken, en ik natuurlijk overal foto's van maken!

 Eten! De mensen zijn trouwens niet echt vriendelijk in restaurantjes. Erg jammer!


 Na een kwartier lopen waren we dan eindelijk in Central Park! Echt geweldig, jammer dat we maar een klein stukje ervan hebben kunnen zien.

 Je hebt in Central Park echt heel veel van zulke stenen, waar je op kunt enzo.

En heel veel eekhorens! Niet alleen in New York trouwens. 

Schaatsbaan! Jammer dat het zo duur was, anders was ik ook wel even gaan schaatsen hoor!

Dit is het plaza hotel, het hotel van Kevin in Home Alone 2: Lost in New York.

De kroonluchters in de lobby zeggen al dat het een duur hotel is! 

5th Avenue by night

Amerikaanse vlag!

Na een lange dag met veel lopen waren we weer bij de starbucks beland. Yes! Caramel latte macchiato is echt super lekker!
 Dag 2 :
Zo jammer dat het zo mistig was vandaag!

Echt overral zie je deze One Way bordjes.

Zwervers zie je ook genoeg in New York.


Wauw! Times Square, zie je links de Forever21 zitten? En naast de Disney winkel de MAC?

MAC!


De forever21 is echt de allermooiste winkel die ik ooit heb gezien. Krijg je geen zin in de lente met deze mooie kleding?

De forever21 heeft iets van 4 verdiepingen! Ik had deze foto's stiekem gemaakt. Daarna kwam een vrouwtje zeggen dat het niet mocht. Toen had ik ze toch al!


Hier zijn ze de nieuwe Twin Towers aan het bouwen! Het worden er 4.

Ground Zero, de herdenkingsplek van alle overleden mensen van de Twin Towers. 

Hier stond 1 toren. Echt heel raar om hier te zijn, maar de beveiliging is niet normaal hier. Je moest zelfs door een douane om hier te komen. Omdat ze denken dat iemand hier een overval gaat plegen ofzo.

Hier gingen we met de veerpont naar Staten Island, een ander deel van New York. En daarna gingen we weer met de veerpont terug haha! Maar vanaf de veerpont kun je het uitzicht heel goed zien op de skyline en het vrijheidsbeeld! Jammer dat het zo mistig is..

Het is echt zo cool om het vrijheidsbeeld te kunnen zien in het echt!

Hier links zie je de nieuwe Twin Towers.

:)

 Weer aan de starbucks!

 Brooklyn bridge & Manhattan bridge!

Even geshopt bij de Victoria's Secret! Als je wil weten wat ik heb gekocht, zie de shoplog die ik vorige week op mijn blog plaatste!


Sephora.


 One Direction barbiepoppen! Haha!

 Vrijheidsbeeld van Lego!

 Dag 3 :

Vandaag gingen we naar de Top of the Rock. Dat is een gebouw, vanaf dat gebouw kun je het hele uitzicht zien over de stad. Het grote gebouw die je hiervoor ziet, is de Empire State Building. Het hoogste gebouw van New York!
En als je heeel goed kijkt, zie je rechts het vrijheidsbeeld.


Hier zie je groot in het midden het Central Park, groot hé?


Hier waren we weer beneden en hebben we gelopen naar de Empire State Building.

Victoria's Secret!

 M&M store!


 Weer op Times Square!



Goodbye New York! ;(

Dat was het alweer! Het was echt een geslaagde vakantie, nouja het was maar 3 dagen. Hahaha, maar New York is echt geweldig. Ik kom zeker nog eens terug, maar dan wel wat langer als 3 dagen. Dan kunnen we alles een beetje verspreiden, want we hebben iets te veel gedaan in 3 dagen. We waren echt kapot!
In Augustus (2012) postte ik een artikel op mijn blog dat ik zoooo graag naar New York wilde, dat het mijn droom was. Nu ben ik er gewoon geweest, het is zo'n gek gevoel!

Maar het waren zeker 3 geslaagde dagen!

Wat vond jij van de foto's? :)

Liefs, Bo
SHARE:

6 opmerkingen

  1. wauw, echt. Ik wil ook naar NY =)
    Ahhh, je hebt me zo jaloers gemaakt xd En nu wil ik ook naar die 1D winkel.. Grr...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh wauw, ik ben stiekem wel een beetje jaloers haha!
    Ik vind het er echt te gaaf uit zien! Mij lijkt mij de forever 21 ook heel erg gaaf en alles daar lijkt mij gewoon super.
    Leuk dat je zo genoten hebt : )
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt heel gaaf!
    Ik hoop echt dat ik er ooit een keer heen kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwe mooie foto's heb je gemaakt, ik wou al graag naar new york maar nu wil ik al helemaal gaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig